Vi hevet stemmen!

Engasjementet var tydelig og sterkt under Pensjonistforbundets markering foran Stortinget.

Om lag tusen pensjonister møtte frem og satte tydelig preg foran Stortinget tirsdag.

Fra Østfold reiste tre busser innover, med tre ulike reiseruter fylt med engasjerte medlemmer og sterke stemmer!

Flere av de fremmøtte holdt plakater med budskap som; «LEI AV Å TAPE INNTEKT», «GI OSS FORHANDLINGSRETT», «VI VIL BLI VERDSATT», «NEI TIL PENSJONSRAN», «ANSTENDIG PENSJON FOR ALLE», og «MINSTEPENSJON OVER FATTIGDOMSGRENSEN».

Forbundsleder Jan Davidsen meddelte i sin appell at Pensjonistforbundet vil ha en regulering av pensjonene på lik linje som lønnsveksten.

«– Vi har ikke to tredjedeler prisvekst i samfunnet. Vi har full prisvekst som alle andre, og vi må få den samme økonomien for å kunne håndtere det, sa Davidsen.»
Bra jobba!!!

Vår fylkesleder med lokallagsleder i Sarpsborg sto sterke både fysisk og i sin mening, under hele markeringen! Bra jobba!!!

Markeringen fant sted fra kl 12 til kl 13 foran Stortinget, tirsdag 07.06.22. Flere av pensjonistene hadde reist langveisfra for å være med. Det var rørende å se hvor mange engasjerte medlemmer vi har blant oss!

For de av dere som ikke fikk deltatt, håper vi dere har fulgt med på facebook og har signert Pensjonistforbundets opprop om å gi minstepensjonistene et ekstra løft, og gi pensjonistene hele etterslepet fra i fjor slik som omlag 17.000 andre har gjort!

Stå på!

Vi er sterkere sammen!