Velkommen til nye nettsider

Her finner du informasjonen du trenger.

Det er koselig å utforske Pensjonistforbundets nye nettsider sammen! (Illustrasjonsfoto: iStock)

Velkommen til Pensjonistforbundets nye nettsider.

Her finner du mye av det samme innholdet som på de gamle sidene, men i en ny (og litt stiligere) drakt. Vi er i alle fall fornøyde selv!

Mer innhold kommer de nærmeste dagene, nå som rammeverket er på plass og vi kan begynne å fylle på med mer informasjon om forbundet. Da kommer det mer om våre vedtekter, høringssvar vi har sendt inn til myndighetene og stort og smått om forbundet.

Men, aller først lurer du kanskje på hvordan du finner frem til MinSide eller TVV, dersom du er tillitsvalgt? Eller hvordan du kan lese magasinet Pensjonisten når du er kollektivt medlem? Eller hvordan du kan publisere artikler dersom du er dataansvarlig i din lokalforening?

Alt dette krever innlogging.

Kollektive medlemmer og Pensjonisten

Kollektive medlemmer går til landingssiden for magasinet her (link), og logger inn med passord som de får fra sin forening. Noen av disse passordene er sendt ut, men ikke alle. Dette jobber vi med fortløpende nå. Ta kontakt dersom du savner noe!

Logge inn med SMS

For MinSide, TVV og publiseringsverktøyet må du logge inn med mobilnummer og tilsendt SMS. Dette gjelder også for direktemedlemmer og medlemmer av lokalforeninger som bare ønsker å lese medlemsbladet på nett.

Dette gjør du ved å trykke på den svarte knappen merket LOGG INN øverst på sidene.

Opplever du problemer med innlogging, kan det skyldes at mobilnummeret ditt ikke er korrekt registrert i vår database. Da må du kontakte medlemsservice på e-post pf@pensjonistforbundet.no eller telefonnummer 22 34 87 70 i åpningstiden, så fikser de dette for deg.

Så snart du er logget inn, finner du knapper merket TVV, MinSide og Admin, og du er i gang.

TVV og MinSide er langt på vei selvforklarende, men vi kommer selvsagt med bruksanvisninger for dette innen kort tid.

De gamle nettsidene

Savner du noe fra din lokalforenings gamle sider, som du vil legge ut på de nye sidene, så er hele det gamle nettstedet tilgjengelig i en overgangsfase på et par måneder.

Du finner de gamle nettsidene her inntil videre.

Skrive nyhetsartikler

I Admin kan du publisere nyhetsartikler for din lokalforening. Videoen under forklarer hvordan du oppretter og publiserer en helt enkel artikkel. Mer avansert funksjonalitet vil vi også lage bruksanvisning for fortløpende, men nå starter vi her: