pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Landsmøtet 2023

Pensjonistene i Akershus forbereder seg til det første Landsmøtet på fem år!

Delegatene er klare for innsats! Foran fra venstre; Bjørn Diedrichsen (Drøbak), Torill Norstrøm (Kolbotn), Laila Sæter (Skjetten), Anny Lunde (Fet), Berit Daae (Frogner), Anne-Grethe Eriksen (Kolbotn), Sigmund Kristoffersen (styreleder), Klara Pedersen (Lørenskog), Jan Simonsen (Kløfta), Torill Thoresen (Kløfta), Sigrid B Karlsen (fylkessekretær). Bak fra venstre: Inger Heggen Olsen (styremedlem), John Arne Opsahl (styremedlem), Kåre Elvik (Rælingen), Hans Robsham Kjørven (Drøbak), Leif Kristensen (Rykkin), Oddbjørn Aamodt (Søndre Eidsvoll), Ingar Dahle (Gjerdrum), Tore G Lien (Vestby), Per Ivar Lundahl (Søndre Eidsvoll), Mai-Lise Høymer (Vestby) og John Granly (styremedlem).   Foto: Olavsgaard/John Granly

Delegatene er klare for innsats! Foran fra venstre; Bjørn Diedrichsen (Drøbak), Torill Norstrøm (Kolbotn), Laila Sæter (Skjetten), Anny Lunde (Fet), Berit Daae (Frogner), Anne-Grethe Eriksen (Kolbotn), Sigmund Kristoffersen (styreleder), Klara Pedersen (Lørenskog), Jan Simonsen (Kløfta), Torill Thoresen (Kløfta), Sigrid B Karlsen (fylkessekretær). Bak fra venstre: Inger Heggen Olsen (styremedlem), John Arne Opsahl (styremedlem), Kåre Elvik (Rælingen), Hans Robsham Kjørven (Drøbak), Leif Kristensen (Rykkin), Oddbjørn Aamodt (Søndre Eidsvoll), Ingar Dahle (Gjerdrum), Tore G Lien (Vestby), Per Ivar Lundahl (Søndre Eidsvoll), Mai-Lise Høymer (Vestby) og John Granly (styremedlem). Foto: Olavsgaard/John Granly

Delegatmøte på Olavsgaard 11. mai. Vedtekter, kontingent, organisasjon og handlingsprogram ble gjennomgått og grundig diskutert, -her er det mange engasjerte delegater. Vi ser frem til Landsmøtet på Lillestrøm i slutten av mai!