Ny lokalforening i Asker!

Pensjonistforbundet Asker arrangerte konstituerende årsmøte 13. mars på Scandic Asker. PF Akershus hadde i forkant snakket med aktuelle kandidater til styrevervene. I tillegg meldte flere sin interesse underveis i møtet, og vi er stolte over å kunne presentere det nye styret allerede nå!

Alle foto: John Granly

Fra venstre Sigmund Nylund, Gunhild Bakke Randem, Lisbeth Nilsen, Sigurd Øvergaard (leder), Helen Rygel og Bente Hvalstad Alle foto: John Granly

Sigurd Øvergaard, ny leder i Pensjonistforbundet Asker! Det nye styret har allerede satt dato for første styremøte 9. april

Pensjonistforbundet Akershus ønsker å takke Fagforbundets pensjonistutvalg i Viken ved Gerd Eva Volden og Helen Rygel som tok initiativet til å "re-starte" lokalforening i Asker.

Arbeidet startet våren 2023, og det ble holdt informasjonsmøte høsten 2023 på Kulturhuset i Asker, hvor det var bra oppmøte og hvor også ordfører i Asker; Lene Conradi deltok.

Nå gleder vi oss til fortsettelsen!

Fylkessekretær Sigrid og fylkesleder Sigmund
sammen med  leder i PF Asker Sigurd