Det er duket for landsmøte

Alt er klappet og klart på Lillestrøm.

Nå er det fem år siden forrige landsmøte i 2018 (bildet). To ganger er landsmøtet blitt utsatt på grunn av pandemien. (Arkivfoto)

Det er hele fem år siden forrige landsmøte i Pensjonistforbundet. Vi har måttet utsette landsmøtet to ganger på grunn av pandemien - men nå er det kun få dager igjen til vi endelig kan ønske velkommen til forbundets 31. ordinære landsmøte.

Mandag 29.5 tar 183 delegater og 50 gjester plass i møtesalen på Lillestrøm, i det som er landets største og viktigste eldrepolitiske verksted. Her skal mål og planer for eldrepolitikken de neste tre år besluttes. Landsmøtet varer til torsdag 1. juni kl. 13.00.

Du kan følge landsmøtet live på nett her: Pensjonistforbundet.no/pensjonistforbundet-live

Du kan også følge landsmøtet direkte gjennom vår live-stream på Pensjonistforbundets Facebookside. Her vil vi også legge ut dagens program, slik at du kan plukke ut det du ønsker å følge med på.

Jonas kommer også

Tirsdag får vi storfint besøk, både av statsministeren, arbeids- og inkluderingsministeren og helse- og omsorgsministeren.

Vi ser fram til gode og viktige diskusjoner og samtaler om saker som er av stor betydning for landets eldre og uføre.

Se dagsorden og kjøreplan for landsmøtet her:

Pensjonistforbundet.no/landsmote-2023