pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Vellykkede regionsamlinger!

God oppslutning på første samling, som fant sted tirsdag 11. oktober på Horisonten Lillesand, der styremedlemmer fra 6 av 7 inviterte lokallag møtte fram. På Revsnes hotell på Byglandsfjord var 3 av 4 foreninger representert onsdag 12. oktober. I Lyngdal, på Rosfjord strandhotell, var 6 av 7 lag til stede torsdag 13. oktober. På siste samling den 20. oktober på Tyholmen hotel i Arendal, møtte det hele 9 lag. Fylkeslaget har en følelse av at disse regionsamlingene var svært nyttige og vellykkede, så forhåpentlig har disse samlingene kommet for å bli.

Spesialrådgiver Harald Norman holdt som vanlig forsamlingen i age under regionsamlinga for den midtre delen av Agder. Deltakerne satte stor pris på samlinga.

Rune Ramsli er kursholder på regionsamlingene, og har tre dager til på Agder, i tillegg til dagens samling.

Lokalforeningene i Setesdalen hadde si regionsamling på Revsnes hotell, Byglandsfjord. Det var kjekke folk som møtte opp, og følgelig god atmosfære.

På Rosfjord strandhotell i Lyngdal skapte deltakerne trivelig stemning med mange gode innspill og historier.

Totalt var det 32 frammøtte på Tyholmen i Arendal; her er det Holt pensjonistforening som sitter i første rekke (fv. Tore Moen, Inger Johanne Johnsen, Anne Lise Sundsdal og Bjørn Vestby.

I møterom "Lille Torungen" på Tyholmen hotel var det ikke mulig å få med alle på ett bilde, så her måtte det nytt knips til! Fremst på høyre side er det Arendal og omegn pensjonistlag som glimrer med sitt nærvær, og ellers sitter det litt av hvert både bakover og bortover ---.