Åpent hus onsdag 12. oktober

Lokalforeningene setter pris på nye sangbøker. Det er svært hyggelig å få gode tilbakemeldinger - spesielt er det flere som blir glade for at det også er noter og akkorder til hver enkelt sang!

To flotte representanter for Pensjonistforbundet!  Fra venstre leder for Frogner Pf;  Berit Daae og til høyre leder i Lillestrøm
Samarbeidsutvalg; Kari Firveld  i Frogner Pf.  Alle foto: Sigrid

To flotte representanter for Pensjonistforbundet! Fra venstre leder for Frogner Pf; Berit Daae og til høyre leder i Lillestrøm Samarbeidsutvalg; Kari Firveld i Frogner Pf. Alle foto: Sigrid

Igjen var det onsdag og Åpent Hus i Lørenfallet. Bestandig spennende å se hvem som kommer - og ikke minst, OM det kommer noen! Frogner PF kom først og vi fikk en trivelig stund hvor praten gikk løst og fast om alt. Akkurat slik det skal være!

Fikk også stiftet bekjentskap med en dame fra Fet Pf, Nora Maria Berg. Hun er en godt voksen dame med mange jern i ilden, blant annet løper hun en mil hver dag! (Jeg dro i med at "ja jeg liker å gå tur jeg da", men kjente på skammen - da jeg trives godt i sofaen)!

Kjell Pettersen, leder i Strømmen Pf, kom nesten rett fra varmere strøk og så også sånn ut. Bestandig trivelig å treffe denne blide karen!

Kjell Pettersen, leder i Strømmen Pf

Nora Maria Berg fra Fet Pf - imponerende sprek!

Takk for trivelig besøk og velkommen innom ved en senere anledning!