Hjem / nyheter Vi gjentar suksessen!Vi i Pensjonistforbundet Oslo gjentar suksessen med allsang, og mandag 23. februar blir det ALLSANG på Sentralen, kl. 15.00 – 16.00. Alice and the Allsingers spiller opp til allsang med kjente og kjære viser og slagere, fra den gang vi var yngre. Skrevet av:Ragnhild T. GulbrandsenPublisert 11. Feb 2026, kl. 09:24Sist redigert 12. Feb 2026, kl. 09:58Hør tekstenDel på Facebook1234Vi gjentar suksessen med "Allsang på Sentralen", og inviterer til ALLSANG mandag 23. februar kl. 15.00 – 16.00.Alice and the Allsingers spiller opp til allsang, med kjente og kjære viser og slagere, fra den gang vi var yngre.Velkommen til Sentralen, Øvre Slottsgate 3. Gratis adgang!Ta med venner og familie - sang gir glede og fellesskap 🤩Mandag 23. februar kl. 15.00 – 16.00Sted: Sentralen i Øvre Slottsgate 3.VELKOMMEN 1234567891011
AnnetCafé & Musikk 2. september med MONICAZ VALS - En hyllest til Monica ZetterlundHold av dagen - onsdag 2. september blir det høstens første Café & Musikk, denne gangen med Monicaz Vals - her er det bare å glede seg 🤩
AnnetCafé & Musikk 4. november med Georg Reiss kvartettOnsdag 4. november blir det utadvendt hyggejazz av toppklasse, når Georg Reiss kvartett kommer til oss i Røverstaden 🤩
AnnetLegendariske Trio de Janeiro kommer til Røverstaden 2. desember! Onsdag 2. desember blir det Café & Musikk med legendariske Trio de Janeiro i Røverstaden.