PENSJON ISTFORBUNDETS FORENINGER I SUNNHORDLAND SAMLET TIL REGIONKONFERANSE PÅ STORD

Mandag 17. oktober var turen kommet til Sunnhordland, og rundt 30 styremedlemmer fra foreningene i regionen var samlet i Elektroarbeidernes møterom i Sjøhuset på Stord.

Helge Meyer innledet om Pensjonistforbundet sentralt til en lydhør forsamling som representerte foreningene i Sunnhordland

Mandag 17. oktober var der foreningene i Sunnhordland som sto for tur å ha regionkonferanse. Her møttes styremedlemmer som representerte Etne, Skånevik, Sveio, Bømlo, Fitjar og Stord. I tillegg lederen av interimstyret i en forening som skal stiftes innen kort tid på Tysnes.

Fylkesleder Vigdis Ravnøy og fylkessekretær Elisabeth Braut var som tidligere innledere om forbundets lokale aktiviteter og muligheter mm, mens Helge Meyer møtte som representant fra forbundet sentralt.

Det ble en lang dag full av inntrykk både for deltakerne og innlederne.

Helge Meyer innledet om forbundet sentralt, blant annet om at
forbundet både sentralt, i fylket og lokalt er en
kunnskapsleverandør

Helge Meyer innledet om forbundet sentralt, blant annet om at forbundet både sentralt, i fylket og lokalt er en kunnskapsleverandør

Kl 07.00 startet turen som vanlig.  Først innom kontoret for å fylle
 bilen med den nye sangboken og annet materiell.  Deretter var det bare å komme seg avgårde og håpe på at alle veier var åpne.

Kl 07.00 startet turen som vanlig. Først innom kontoret for å fylle bilen med den nye sangboken og annet materiell. Deretter var det bare å komme seg avgårde og håpe på at alle veier var åpne.