Det nye styret etter årsmøte

Tirsdag, 21. mars var det årsmøte i Pensjonistforbundet Hordaland. Det ble et møte med livlige diskusjoner både under saksbehandlingen og i pausene. Men valgkomiteens innstilling til styre ble enstemmig vedtatt, og det ble ikke mange utskiftinger.

Fra venstre: John-Egil Davidsen leder i helseutvalget), Tore Fykse (ny, 3. vara), Vigdis Ravnøy (styreleder), Helge Haukeland (nestleder) Gunvor Riim Opedal (styremedlem), Oddrun Vabø (kasserer), Kari Foseid Aakre (1. vara), Egil Haaland (styremedlem), Torill Rødder Alvheim (2. vara), Vigdis Aarre Olsen (styremedlem), Knut Gullaksen (styremedlem)

76 delegater fra 45 foreninger, gjester fra SAKO organisasjoner og nye lokalforeninger under etablering, observatører og hedersmedlemmer deltok på årsmøtet, totalt 100 personer.

Det ble en del diskusjoner under saksbehandlingen, spesielt vedr. innkomne forslag, men alle vedtak som ble fattet, fulgte styrets innstillinger - til dels med noen tilføyinger.

Årsmøtepapirene kan du laste ned litt lenger nede.

Vedlegg

Her kan du laste ned årsmøtepapirene inkl. årsberetning og årsregnskap

Saksdokumentene 2023.pdf