Johan Bergli Kvartett - 6. mars

Forrige Café & Musikk var det stinn brakke på Røverstaden, og over 200 personer koste seg med Planarbeidernes Musikklag. Bli med oss 6. mars - på en hyggelig formiddag, med god musikk og god stemning, sammen med Johan Bergli og hans kvartett.

Billettene, som koster kr. 150,- for medlemmer, og kr. 250,- for ikke medlemmer, inkl. adm.kostnader, finner du ved å trykke på linken her: https://oslokonserthus.no/program/caf%C3%A8-musikk-johan-bergli-kvartett

NB! Alle trenger billetter for å komme inn!

Dato: onsdag 6. mars

Tid: kl 12:00 - 14:00 (Dørene åpner kl. 1100)

Adresse: Røverstaden, Munkedamsveien 15. Ca 160 m fra Nationaltheatret t-banest. Kommer du via Oslo konserthus - gå ned trappen på utsiden. Røverstaden finner du rett under Oslo Konserthus.

Matservering: Det blir anledning til å kjøpe mat og drikke i baren.

Johan Bergli Kvartett

Saksofonisten Johan Bergli er i dag pensjonist, etter nærmere 40 år som altsaksofonist i Stabsmusikken. Han var med i Radiostorbandet fra 1972 til det ble nedlagt 18 år senere, og har i hele sin begivenhetsrike karriere spilt en betydningsfull rolle i andres, og egne, orkestre. Han har jobbet med teater, TV, radio og deltatt på over 200 LP/CD-innspillinger som studiomusiker. Med denne kvartetten spilles alt fra spenstige Ellington komposisjoner til vakre Gershwin ballader. Dette er jazz av høy kvalitet!

Han har med seg:

Roy Helvin på piano; Finn Torgersen, trommer; Harald Juliussen, bass og Johan Bergli på saxofon og vokal.

Vi gleder oss til å se dere 🤩🎷