Godt nytt år

Det nye året for pensjonistene i vårt område starter med et smil!

Glade mennesker som synes det er morsomt å lære nye ting. To kunne dessverre ikke møte denne dagen

Og så er det pån igjen. Etter en velfortjent juleferie fikk nye kursdeltagere sitt diplom som bevis på at de har gjennomført et 4 dagers kurs i bruken av Ipad. En deltager antydet at denne skulle henges på veggen i glass og ramme. Faren er selvsagt at barnebarna vil komme til henne og spørre om hjelp!

Vi vil ha flere datakurs de neste månedene i samarbeid med Seniornett. Følg med i lokalavisen. Medlemmer av Eidsberg Pensjonistforening vil få informasjon på SMS.

Et PC-kurs som var planlagt å starte den 12/1, vil begynne en uke senere etter ønske fra instruktørene. De 10 påmeldte deltagerne vil bli oppringt.

Sterk og Stødig vil etter planen starte torsdag den 20. januar med 3 grupper. De 40 som har meldt seg på disse kursene, er/vil bli kontaktet om tid og sted. Trimmen starter torsdag den 13/1 i Rackethallen, og boccia den 12/1 på samme sted.

Vi vil fortsette samarbeidet med Eidsberg Sparebank og arrangere både forelesninger og kurs i løpet av vinteren. Vi vil også ha flere forelesninger om helse den nærmeste tiden. Disse vil også bli annonsert i lokalavisen, og medlemmer vil få mer informasjon på SMS.

Vi ønsker også å starte korte kurs i slektsgranskning, lokalhistorie og et nytt trafikkopplæringskurs. Følg med!

Vi fortsetter selvsagt våre torsdagsmøter - siste torsdag hver måned. Men beklageligvis må vi avlyse januarmøtet av kjente årsaker. Likevel håper vi dette vil bli et riktig godt år!