pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

2NYE REGIONKONFERANSER

Mandag 10. oktober 2022 var turen kommet til Pensjonistforbundets regionkonferanse for 2 foreninger fra Voss, 1 fra Ulvik/Granvin, 1 fra Kinsarvik og 1 fra Odda/Tyssedal. Konferansen var lagt til Ulvik. Tirsdag 11. oktober var det Øystese som tok i mot foreninger til en ny regionkonferanse, og her møtte 4 foreninger fra Kvam, 1 fra Samnanger og 1 fra HVØ (Hatlestrand, Varaldsøy og Ølve)

HVØ-tillitsvalgte ( Hatlestrand, Varaldsøy og Ølve) kledd i T-skjorter laget av Aud Jorunn Femsteinevik,  som er aktiv i Pensjonistforbundet HVØ, og gift med nestleder Johannes.
Fra venstre:  Vidar Ask, fylkesleder Vigdis Ravnøy, Torgils Våge, leder i HVØ Rita Martens Meyer og Johannes Femsteinevik

HVØ-tillitsvalgte ( Hatlestrand, Varaldsøy og Ølve) kledd i T-skjorter laget av Aud Jorunn Femsteinevik, som er aktiv i Pensjonistforbundet HVØ, og gift med nestleder Johannes. Fra venstre: Vidar Ask, fylkesleder Vigdis Ravnøy, Torgils Våge, leder i HVØ Rita Martens Meyer og Johannes Femsteinevik

4 av 7 regionkonferanser er nå gjennomført i Hordaland. Mandag 10. oktober møttes foreninger fra Voss (2), Ulvik/Granvin (1), Kinsarvik (1) og Odda/Tyssedal (1) i Ulvik. Dagen etter, tirsdag 11. oktober møttes foreningene fra Kvam (4), Samnanger (1) og HVØ (Hatlestrand, Varaldsøy og Ølve) (1) i Øystese.

Pensjonistforbundet stilte med rådgiver Helge Meyer som tok for seg Pensjonistforbundet sentralt, mens fylkesleder Vigdis Ravnøy og fylkessekretær Elisabeth Braut hadde innledninger og dialog om Pensjonistforbundet lokalt med foreningene.