Publisert 22. Jun 2026, kl. 17:06
Sist redigert 22. Jun 2026, kl. 17:06
Det nærmer seg sommerferie og vårt siste arrangement ble et åpent møte på Spinneriet, Hjelmeland. Verve- og organisasjonsutvalget deltok sammen med fylkesleder, som informerte om Pensjonistforbundet sitt arbeid. Vi fikk også en god kartlegging over tilbud og aktiviteter for de eldre i Hjelmeland kommune.
Her fikk vi også testet ut for første gang vår siste investering, lykkehjulet. Vi trakk en heldig hovedvinner som fikk med seg diverse artikler fra Pensjonistforbundet.
Vi satser på å komme tilbake til Hjelmeland, og takker de fremmøtte for engasjement og gode innspill🧡😍