Senioruka på Storefjell - 2023

Velkommen til nok en Senioruke fra 19. - 22. juni 2023

Arrangementskomiteen ønsker velkommen.  Bildet er fra 2022

Arrangementskomiteen ønsker velkommen. Bildet er fra 2022

Pensjonistforbundet Buskerud ønsker nok en gang velkommen til Senioruka på Storefjell; en aktivitetsuke for aldersgruppen 60 pluss. Senioruka har som mål å stimulere eldre til økt fysisk aktivitet i hverdagen. I løpet av dagene på Golsfjellet i frisk fjelluft og naturskjønne omgivelser, er det et spekter av ulike aktiviteter du kan benytte deg av, som vanntrim, seniordans, yoga, boccia, brettspill, hesteskokasting med mer i tillegg til natursti og turløyper i fjellet.

Målet med samlingen er at pensjonister kan møtes i trygge omgivelser til sosialt samvær, fysisk aktivitet, foredrag, allsang og gode måltider. Hver deltager velger hvilke aktiviteter man ønsker å være med på underveis. Det blir også god anledning til sosial aktivitet og moro sammen med likesinnede. Vi legger ved invitasjonen med priser, tilbud om gratis busstransport samt programmet for samlingen. I år kommer Trond-Viggo Torgersen for å snakke om "Før kroppen blir til støv". Vi gjentar også suksessen med Det Betales konsert. Vi gleder oss til å ta i mot alle dere som har deltatt tidligere og dere som deltar for første gang. Alle er velkommen og det er ikke krav om medlemskap i Pensjonistforbundet. Påmeldingsfrist 9. juni 2023!! Velkommen skal du være