pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

MINNEORD OM KJELL INGVALDSEN

I dag fikk vi den triste meldingen om at vår venn og kollega, Kjell Ingvaldsen, ikke er blant oss lenger. Kjell sovnet inn på Sykehuset Østfold, Kalnes, om kvelden tirsdag 4. juni. Han ble 78 år gammel.

Kjell var med på stiftelsen av Pensjonistforbundet Fredrikstad i 2013 og har hele tiden bekledd tillitsvervet som nestleder. Han var ekte opptatt av å bedre pensjonistenes kår. Kjell var også med på å arrangere innføringskurs i bruk av mobiltelefon og over 150 pensjonister i Fredrikstad har hatt gleden av det. Han representerte også Pensjonistforbundet Fredrikstad i Fredrikstad eldreråd i to perioder.

I Pensjonistforbundet Østfold var han en periode med i valgkomiteen før han ble varamedlem til styret. I den siste perioden var han medlem av styret.

Kjell ble født i Tune, men har bodd hele sitt voksenliv i Fredrikstad. Han var meget aktiv i Trosvik IF, hvor han spilte fotball i sin ungdom. Han tok også der ledervervet i en periode og la ned et betydelig arbeid i foreningen. Sitt yrkesaktive liv hadde han i Postvesenet.

Vi vil minnes Kjell som en omgjengelig, vittig og innsiktsfull venn og kollega som vil bli dypt savnet. Våre tanker og kondolanser går til hans kone, Wenche, og resten av familien.

Pensjonistforbundet Fredrikstad

Pensjonistforbundet Østfold