Godt besøkt Årsmøte 25. januar

Årsmøte ble avholdt på Daily Dose Kafeèn, på Ubergsmoen Det var 40 medlemmer til stede. I tillegg møtte Regionleder fra Pensjonistforbundet Agder; Ingrid Wisløf Jæger Nestleder Lars Simonstad ønsket velkommen og det ble åpnet med 2 minutters stillhet for medlemmer som var gått bort i 2023. Det nye styret ble: Leder Eva Nilsen, Nestleder Eystein Loftesnes, Sekretær Geir Helge Ommundsen, Kasserer Benn Olaf Tvedt og styremedlemmer Odd Olsen og Åse Lauve.

Regionleder Ingrid Wisløf Jæger holdt en fin og informativ tale til Årsmøtet. Ingrid var imponert over at så mange medlemmer deltok.

Det var mye god skroll rundt bordene.

Årsmelding og regnskap ble grundig studert. Heldigvis ble det enstemmige vedtak.

Nyvalgte leder Eva Nilsen overrakk Duftlys med Vegårsheidialektord til Regionleder Ingrid Wisløf Jæger. Ingrid lovte å pugge dialektordene. Ingrid  var for øvrig fornøyd med å besøke Vegårshei for "nesten" første gang.

Nyvalgte leder Eva Nilsen overrakk Duftlys med Vegårsheidialektord til Regionleder Ingrid Wisløf Jæger. Ingrid lovte å pugge dialektordene. Ingrid var for øvrig fornøyd med å besøke Vegårshei for "nesten" første gang.