Populært å bli kjent med kommuneoverlegen :-)

På medlemsmøtet i dag ble det positivt å møte vår nye kommuneoverlege som presenterte seg selv. Det ble ekstra godt mottatt at hun tok seg tid til å hilse og ta en liten prat med alle de fremmøtte. Kommuneoverlegen informerte om det om ikke lenge vil bli mulig å for eksempel vil bli mulig å bestille time til legen via helsenorge.no. "Fint å slippe å sitte timevis i telefonen og vente på svar :-)" Det ble også av styret gitt en del praktisk informasjon om hva som skjer fremover. For eksempel at vi 2. september skal feire at pensjonistforeninger er 50 år i år. Styret ba også om tips til tema og aktiviteter fremover. Vi fikk tips om å sette opp tema som planting/blomster stell/dyrking/grav stell o.lign på dagsorden. Det ble også informert om at det jobbes videre med mulighet for digital opplæring igjen og om vi kan få visning av Velferdsteknologi til Heia til høsten. Det ble som vanlig lotteri og med godt resultat :) Hele 45 medlemmer møtte opp. Som vanlig takk til alle som stiller opp og spesielt til de som ordner det praktiske med bord dekning, kaffe koking og loddsalg.

Kommuneoverlege Iris Tuancersang får blomst etter at hun deltok på møtet vårt :-)