pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Glimt fra helsekonferansen

50 personer fra Risør i øst til Flekkefjord i vest, fra eldreråd og pensjonistforeninger, hadde en flott dag på Scandic Sørlandet i dag (19. april -23). 4 engasjerte innledere, en god lunsj og en fornøyd konferansier (lederen av Helse- og teknologiutvalget), er konklusjonen når dagen er over. Temaene var "Leve hele livet", "Bo trygt hjemme"-reformen, produktframvisning og "Med friske øyne på sjuke folk".

Solveig Nordkvist (tv) og Olga Espegren var en samkjørt duo som utgjorde første økt på programmet, med Leve hele livet.

En særdeles engasjert og taletrengt Dagfinn Haarr midt i kåseriet på helsekonferansen.

Kjell Steinsholt i Helse- og teknologiutvalget i Agder, holdt en interessant innledning om Bo trygt hjemme-reformen.

En svært fornøyd leder av Helse- og teknologiutvalget i Agder, Vera Hejna Romstad, ledet helsekonferansen på en utmerket måte.

En av de mest aktive deltakerne på helsekonferansen, Kåre Usterud, leder av Froland Pensjonistforening.

Ruth Kirsti Stie fra Varodd Velferdsteknologi viste fram ei høyteknologisk seng til stor fornøyelse for deltakerne.