Gi en julegave som varer

Er du pensjonist, eller nærmer pensjonsalderen seg? Bli medlem av det store felleskapet i Pensjonistforbundet, og få gode rabatter med på kjøpet!

Vil du ha et aldersvennlig samfunn, der eldre blir sett og hørt? Pensjonistforbundet er den viktigste pådriveren for at alle skal få muligheten til å leve aktive, gode og trygge liv, hele livet.

Pensjonistforbundet er en partipolitisk uavhengig organisasjon med 255 000 medlemmer over hele landet. Vi kjemper for rettighetene til alle pensjonister.

Her er noen godene vi kan tilby deg:

• Medlemstilbud og rabatter på reiser, gruppeturer og opplevelser i inn- og utland
  • Faste lave priser på juridiske tjenester
  • Unike rabatter på biler og elsykler
  • Gode tilbud til hus og hjem fra ulike leverandører
  • Gratis hjelpetelefoner for råd og veiledning om pensjon, skatt, arv og digitale verktøy
  • Ni utgaver av bladet Pensjonisten – proppfullt av nyttig informasjon og godt lesestoff … og mye mer!

Bli medlem i Pensjonistforbundet i dag, og nyt godt av fordelene året rundt!

Slik kan du melde deg inn

• Innmeldingsskjema på nettsiden
  • Send epost til medlem@pensjonistforbundet.no
  • Send SMS med kodeordet pensjonist til 2262
  • Ring oss på tlf. 22 34 87 70 (mandag-fredag)

Vil du gi et medlemskap i gave?

Dersom du vil gi et medlemskap i gave til noen du kjenner, har vi gavekort du kan bestille. Les mer om gavekort her.