Café & Musikk ENDELIG tilbake!

Velkommen til musikalsk gjenåpning torsdag 5. mai kl. 12:00. Førstemann til mølla!

Tre Turister fra Asker Jazzklubb spiller for oss i KLUBBEN i kjelleren til Røverstaden i Oslo konserthus.

Pensjonistforbundet Oslo har igjen gleden til å ønske dere velkommen til Café & Musikk, torsdag 5. mai kl. 12:00 - 14:00 NB! Nytt lokale!

Vi er tilbake igjen - på nytt sted og i ny drakt. Vi har, etter at avtalen med Det Norske Teatret gikk ut, inngått avtale med Røverstaden og KLUBBEN, som ligger et steinkast unna Nasjonalteatret stasjon, i Munkedamsveien 15. KLUBBEN ligger i kjelleren til Røverstaden. (gml. Club 7 lokalene)

Tid: kl 12:00 - 14:00 (Dørene åpner kl. 1100) Førstemann til mølla!

Adresse: Røverstaden, Munkedamsveien 15. Ca 160 m fra Nationaltheatret t-banest. Kommer du via Oslo konserthus - gå ned trappen på utsiden.

Billettene, som er gratis, finner du her: Billetter (du trenger ikke logge deg inn) Alle trenger billetter for å komme inn!

Eller du kan ringe/gå innom billettkontoret til Oslo Konserthus i deres åpningstid, kl. 1100 - 1400, mandag - lørdag. Tlf: 23 11 31 11.

Matservering: I anledning gjenåpning - og fordi vi er så glade for å endelig være tilbake igjen - spanderer vi i Pensjonistforbundet Oslo pizza på dere - så langt det rekker! Drikke må dere selv bestille og betale.

Bandet for dagen er "Tre Turister", som spiller eviggrønne norske og internasjonale slagere – de fleste med norsk tekst. «Walking my baby back home» blir til «Sakte vi går gjennom by’n», og «A Nightingale sang i Berkly Square» blir en hyllest til Oslo: «Når lysene tennes på Karl Johan». Osv.

"Tre Turister" fra Asker Jazzklubb Kjent fra bl.a. Ytre Suløen Jass- Ensemble og Royal Garden, Jan Inge Melsæter trombone og vokal, og fra Asker Jazzmiljø Børge Tronrud saksofon og vokal, Harald Skogli tangenter.

Vi ser fram til trivelige timer i godt selskap!