pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Pensjonistforbundet Fana

Velkommen til medlemsmøte første onsdagen i hver måned, bortsett fra juli og august. Møtene avholdes på Nesttun Eldresenter fra kl 13.30 til ca. kl 15.30. Det arrangeres to årlige medlemsturer. Mer informasjon om Pensjonistforbundet finner du i kunnskapsdatabasen eller du kan kontakte oss i skjemaet lenger ned på siden.

Kommende arrangementer

Se alle arrangementer
Vi fant ingen arrangementer

Våre hjelpetelefoner

Er du pensjonist og trenger litt ekstra hjelp med nettbrett eller smarttelefon? Ring vår gratis hjelpetelefon for digitale spørsmål. Åpent: Tirsdag, onsdag og torsdag 09.00-12.00 Les mer om Smarttelefonen

Har du bekymringer? Problemer du har lyst til å drøfte med andre? Bekymringstelefonen er betjent av erfarne personer med taushetsplikt. Åpent: Alle hverdager 9.00-15.00 Les mer om Bekymringstelfonen.

Økonomitelefonen er et lavterskeltilbud til alle pensjonister eller de som er i ferd med å bli pensjonister, og som trenger råd om personlig økonomi. Åpent: Alle hverdager 10.00-14.00. Stengt i juli måned. Les mer om Økonomitelefonen.

Noe du lurer på? Kontakt oss i skjemaet under

Postadresse

Pensjonistforbundet Fana