pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Mesta Pensjonistforening

Mesta pensjonistforening er kollektivt tilsluttet Pensjonistforbundet og har sin egen hjemmeside på Mestapensjonist.no. Der finner du opplysninger om foreningen med innkallinger til styremøter, referater etc. Innmelding i Mesta pensjonistforening kan gjøres fra mestapensjonist.no eller ved å benytte kontaktskjemaet lenger nede på denne siden.

Kommende arrangementer

Se alle arrangementer
Vi fant ingen arrangementer
Vi fant ingen artikler

Våre hjelpetelefoner

Er du pensjonist og trenger litt ekstra hjelp med nettbrett eller smarttelefon? Ring vår gratis hjelpetelefon for digitale spørsmål. Åpent: Tirsdag, onsdag og torsdag 09.00-12.00 Les mer om Smarttelefonen

Har du bekymringer? Problemer du har lyst til å drøfte med andre? Bekymringstelefonen er betjent av erfarne personer med taushetsplikt. Åpent: Alle hverdager 9.00-15.00 Les mer om Bekymringstelfonen.

Økonomitelefonen er et lavterskeltilbud til alle pensjonister eller de som er i ferd med å bli pensjonister, og som trenger råd om personlig økonomi. Åpent: Alle hverdager 10.00-14.00. Stengt i juli måned. Les mer om Økonomitelefonen.

Noe du lurer på? Kontakt oss i skjemaet under

Postadresse

Mesta Pensjonistforening