pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Arendalsuka: Velkommen til Aldringsteltet – sammen for et aldersvennlig samfunn

Mange engasjerte seg i Arendalsuka i fjor. Pensjonistforbundet vil være på plass i år også.

Velkommen til inspirerende dager i Aldringsteltet!

For første gang er eldre og aldring viet en egen arena under Arendalsuka.

Aldring angår oss alle – uansett alder. Vi er friskere og lever stadig lenger. Hva gjør det med samfunnet og oss som lever her? Hva er sunn og god aldring og hva er kvalitet og verdighet i eldreomsorgen? Hvordan kan vi sammen skape et aldersvennlig samfunn? Hva er det gode liv som pensjonist? Og hvem har ansvaret for at du skal kunne bo trygt hjemme hele livet, er det du selv eller myndighetene?

Tettpakket program

Dette og mye mer står på agendaen når vi inviterer til et tettpakket, variert program fra mandag til fredag, med gode samtaler, spennende foredrag og engasjerende diskusjoner.

Aldringsteltet er et samarbeid mellom Pensjonistforbundet, Verdighetssenteret, Senteret for et aldersvennlig Norge og Nasjonalt senter for aldring og helse.

Her finner du oversikt over samtlige arrangementer i Aldringsteltet.

Kom innom, eller følg sendingen

Er du i nærheten av Arendal denne uken, er du hjertelig velkommen til å besøke oss i Aldringsteltet.

Husk også at du kan følge flere arrangementer direkte, digitalt. Her er lenke til våre direktesendinger: