Mange gode medlemsfordeler!

Rabatt på Toyota og Lexus

• 6 prosent rabatt ved kjøp av alle nye bilmodeller fra Toyota og Lexus i hele Norge.
  • Ved finansiering: 0,5 prosent p.a. rabatt på Toyota Financial Services og Lexus Financial Services standardrente.

Les om hele avtalen her

Gunstig bilrabatt.

Medlemsrabatt på reiser

Pensjonistforbundet har avtale med Dag Aasbø Travel - ta kontakt for tilbud, tlf. 37 15 70 31 eller www.dagaasbo.no/pf

Rabatterte reiser!

Apollo

Apollo er en av Norges største turoperatører med direktefly fra 14 flyplasser i Norge.

PF medlemmer får gjennom avtalen 500 kr i rabatt per person ved bestilling av pakkereise med charterfly senest 30 dager før avreise. Rabatten gjelder samtlige personer på samme reisebestilling utført av det registrerte medlemmet. Rabatten gis også på spesialpakketerte produkter, men kan ikke kombineres med øvrige rabatter.

Ring Apollo på tlf. 21 01 75 40 eller se www.apollo.no/pf for vilkår.

Solgården

Solgården gir medlemsrabatt på kr. 1000 på utvalgte turer

Ta kontakt på tlf. 24 14 66 60 eller epost kontor@solgarden.no for mer informasjon.

Kanskje det frister med en tur med Hurtigruten?

Reiser og overnatting

• Boreal tilbyr reiser med Hurtigruten til medlemspris.
  • Scandic Hotels gir spesialpris til medlemmer av Pensjonistforbundet. Tlf. 23 15 50 00

Medlemsbladet Pensjonisten

Pensjonisten er landets viktigste og største magasin for godt voksne. Det kommer ut ni ganger i året, og blir sendt direkte hjem til deg. Vi har et godkjent opplag på 213 120 og har mer enn 330.000 lesere.

Medlemsbladet gir deg viktig informasjon om økonomi, pensjon og rettighetene du har som pensjonist. Her finner du også lesestoff om reiser, data, mat, helse, kultur og aktivitetene i Pensjonistforbundets lokale foreninger.

Medlemsbladet Pensjonisten er et av Norges største magasiner.

Juridisk rådgivning

Pensjonistforbundets medlemmer får tilgang til juridiske tjenester av høy kvalitet, til rabatterte priser, hos Kolbotn Advokatfellesskap.

Ta kontakt med Pensjonistforbundet for å få vite mer om betingelsene.

Kontakttelefon: 66 81 10 80
E-post: post@k-advokat.no
Nettside: www.k-advokat.no

Juridisk rådgivning.

5 års fri service på BMW og MINI

Bavaria gir deg 5 års fri service ved kjøp av ny BMW eller MINI (Gjelder ikke for BMW i3).

Les mer om avtalen her

5 års fri service!

Hjertestarter fra Trygg Partner AS

Trygg Partner tilbyr medlemmer og foreninger i Pensjonistforbundet kjøp av hjertestarter, samt kurs i bruk av hjertestarter og generell førstehjelp til svært fordelaktige priser. Pensjonistforbundet anbefaler denne avtalen når slikt utstyr skal kjøpes.

Det gis også 15 prosent rabatt på førstehjelpsutstyr, som kjøpes i Trygg Partners nettbutikk; www.trygg-partner.no eller via telefon og mail.

Rabatten utløses ved å bruke rabattkode: PENSJONISTEN

Trygg Partner tilbyr hjertestater.

Rabatt på el-sykkel

Sport 1 Risør tilbyr medlemmer el-sykler med medlemsrabatt, du får også ekstra lås og hjelm. Modell comfort classic har pedalbrems, mens modell classic sport finnes i en dame- og herremodell.

• Spar 5 000 kroner på kjøp av el-sykkel

Ta kontakt med Sport 1 Risør, telefon 37 15 14 20 eller til importør, 95 02 09 06.

Les mer om de ulike modellene

Modell classic sport man med shimano-gir.

Hold deg oppdatert

Som medlem i Pensjonistforbundet har du mulighet til å holde deg oppdatert på saker som angår deg som pensjonist. Vi jobber hver dag med saker innen helse, økonomi, kultur og trygghet. Gjennom vårt medlemsblad, våre åpne møter, på vår nettside og på Facebook og Twitter oppdaterer vi våre medlemmer og andre interesserte om saker som angår og påvirker pensjonister.

Pensjonistforbundet på Facebook

Lokalt engasjement og felleskap

Med våre 759 lokalforeninger, finnes Pensjonistforbundet i hele landet. Det betyr at det finnes en lokalforening i nærheten av deg, der du er hjertelig velkommen til aktiviteter og fellesskap. Enten du er på jakt etter en gjeng å gå på tur med, drikke kaffe med eller ønsker å bruke dine ressurser til å hjelpe andre, kan lokalforeningen være stedet å begynne.