Mange gode medlemsfordeler!

Spennende krimbok!

Mangeårig medlem av Pensjonistforbundet, Hogne Hongset, har sluppet sin sjette krimroman, "Vindbaroner", som du kan få rett i postkassa ved å bestille den her.

Her er det spenning fra start til slutt, med ingrediensene nasjonal kraftpolitikk, familieforviklinger, mord og kjærlighet. Opplaget er begrenset, så det er førstemann til mølla.

Gå til bestillingsside.

NB: Porto er inkludert.

Som medlem av Pensjonistforbundet kan du bestille denne boka direkte, og få den levert i postkassa, uten ekstra kostnad.

Rabatt på Toyota og Lexus

• 6 prosent rabatt på alle nye bilmodeller fra Toyota og Lexus i hele Norge.
  • Ved finansiering: 0,5 prosent p.a. rabatt på Toyota Financial Services og Lexus Financial Services standardrente.

Les om hele avtalen her

If forsikring

Alle medlemmer får dette tilbudet, men de må registere seg hos If. Kontakt If i dag og få tilgang til:

• gratis overfallsforsikring med psykologisk førstehjelp
  • gratis bilnøkkelforsikring
  • gratis flytteforsikring
  • egen sikkerhetsbutikk

Avtalen gir deg som medlem gode tilbud på ulike forsikringer, blant annet  Europeiske Reiseforsikring, uten øvre aldersgrense.

Les mer om avtalen med If

Rabatt på el-sykkel

Sport 1 Risør tilbyr medlemmer el-sykler med medlemsrabatt, du får også ekstra lås og hjelm. Modell comfort classic har pedalbrems, mens modell classic sport finnes i en dame- og herremodell.

• Spar 5 000 kroner på kjøp av el-sykkel

Ta kontakt med Sport 1 Risør, telefon 37 15 14 20 eller til importør, 95 02 09 06.

Les mer om de ulike modellene

Modell classic sport man med shimano-gir.

Medlemsbladet Pensjonisten

Pensjonisten er landets viktigste og største magasin for godt voksne. Det kommer ut åtte ganger i året, og blir sendt direkte hjem til deg. Vi har et godkjent opplag på 213 120 og har mer enn 330.000 lesere.

Medlemsbladet gir deg viktig informasjon om økonomi, pensjon og rettighetene du har som pensjonist. Her finner du også lesestoff om reiser, data, mat, helse, kultur og aktivitetene i Pensjonistforbundets lokale foreninger.

Medlemsbladet Pensjonisten er et av Norges største magasiner.

Juridisk rådgivning

Pensjonistforbundets medlemmer får tilgang til juridiske tjenester av høy kvalitet, til rabatterte priser. WK Advokatene SA er medlem av Advokatforeningen. Ta kontakt med Pensjonistforbundet for å få vite mer om betingelsene.

Kontakttelefon: 66 81 10 80

E-post: post@wk.no

Nettside: www.wk.no

Hjertestarter fra Trygg Partner AS

Trygg Partner tilbyr medlemmer og foreninger i Pensjonistforbundet kjøp av hjertestarter, samt kurs i bruk av hjertestarter og generell førstehjelp til svært fordelaktige priser. Pensjonistforbundet anbefaler denne avtalen når slikt utstyr skal kjøpes.

Det gis også 15 prosent rabatt på førstehjelpsutstyr, som kjøpes i Trygg Partners nettbutikk; www.trygg-partner.no eller via telefon og mail.

Rabatten utløses ved å bruke rabattkode: PENSJONISTEN

Trygg Partner tilbyr hjertestater.

Hold deg oppdatert

Som medlem i Pensjonistforbundet har du mulighet til å holde deg oppdatert på saker som angår deg som pensjonist. Vi jobber hver dag med saker innen helse, økonomi, kultur og trygghet. Gjennom vårt medlemsblad, våre åpne møter, på vår nettside og på Facebook og Twitter oppdaterer vi våre medlemmer og andre interesserte om saker som angår og påvirker pensjonister.

Pensjonistforbundet på Facebook

Lokalt engasjement og felleskap

Med våre over 850 lokalforeninger, finnes Pensjonistforbundet i hele landet. Det betyr at det finnes en lokalforening i nærheten av deg, der du er hjertelig velkommen til aktiviteter og fellesskap. Enten du er på jakt etter en gjeng å gå på tur med, drikke kaffe med eller ønsker å bruke dine ressurser til å hjelpe andre, kan lokalforeningen være stedet å begynne.