Cruise over hele verden, MyCruise

MyCruise har Norges største utvalg av cruise over hele verden, med alle de ledende cruiserederier.

MyCruise har Norges største utvalg av cruise over hele verden. MyCruise Norge sender hvert år tusenvis av glade og fornøyde cruisegjester til destinasjoner over hele verden. Alt fra cruise i nærområdet, med direkte avgang fra Oslo, til populære eksotiske øyer i Middelhavet og Karibia, Østen eller Australia. Å dra på et cruise er den ultimate måten å nyte en All Inclusive-ferie på.

Du går om bord på ditt flytende hotell og våkner hver morgen til en ny utsikt og nye opplevelser. Vi hjelper deg med å finne det perfekte cruiset basert på dine behov og ønsker.

Ønsker du at ferien skal ha fokus på avslapning og voksenstemning – eller kanskje en generasjonsferie med fokus på opplevelser for hele familien, eller skal du feire noe? MyCruise har kompetansen og erfaringen på hva som passer dere best.

Du kan enkelt finne ditt drømmecruise online på mycruise.no

Eller ringe oss på 23 96 09 24, ev. sende en mail på info@mycruise.no

Vi har kontor i Oslo, Henrik Ibsens gate 40, 0255 Oslo.

Alle medlemmer av Pensjonistforbundet får 5% rabatt på våre cruise. Rabatten gjelder kun på cruiseprisen, ekskl. skatter og avgifter. Rabatten gjelder ikke fly, hotell og transfer i forbindelse med våre cruise.

5 % rabatt

Våre hjelpetelefoner

Er du pensjonist og trenger litt ekstra hjelp med nettbrett eller smarttelefon? Ring vår gratis hjelpetelefon for digitale spørsmål. Åpent: Tirsdag, onsdag og torsdag 09.00-12.00 (stengt i juli måned). Les mer om Smarttelefonen

Har du bekymringer? Problemer du har lyst til å drøfte med andre? Bekymringstelefonen er betjent av erfarne personer med taushetsplikt. Åpent: Alle hverdager 9.00-15.00. (Stengt i uke 27 og 30). Les mer om Bekymringstelefonen.

Økonomitelefonen er et lavterskeltilbud til alle pensjonister eller de som er i ferd med å bli pensjonister, og som trenger råd om personlig økonomi. Åpent: Alle hverdager 10.00-14.00. Stengt i juli måned. Les mer om Økonomitelefonen.

Ønsker du å fylle tilværelsen med mening og livsglede?

Som medlem i Pensjonistforbundet kan bidra til å påvirke din fremtid!