Verv en venn - bli med på kino!

Pensjonistforbundet har 255 000 medlemmer, men vi har plass til flere! Jo flere vi blir, desto større gjennomslagskraft har vi for å sikre en trygg økonomi, et aktivt liv og en verdig alderdom for alle. Du kan bidra ved å verve nye medlemmer!

Verv en venn og vær med i trekning om tur til København. Jo flere du verver - desto større sjanse for å vinne!

Vervekampanjen er i gang. Og vi trenger din hjelp til å nå målet vårt med 500 nye medlemmer i løpet av året.

Vinn flotte premier!

I oktober, november og desember trekker vi en reise med DFDS blant alle som har vervet minimum tre nye medlemmer

• Luksus Cruise for 2 personer i én Commodore Class lugar på ruten Oslo – København
  • Commodore frokost begge veier
  • 3-retters middag i restaurant Explorer begge veier

I januar/februar 2024 samler vi alle som har vervet ett nytt medlem, og alle nye medlemmer, til en kinoforestilling. Mer informasjon kommer når kampanjeperioden er slutt.

Ishavskraft betaler kontingenten for 2024 til de ti første som bytter til Ishavskraft, som strømleverandør - seniorstrøm, og melder seg inn i Pensjonistforbundet.

Primo januar trekker vi blant alle som har vervet, to VIP - billetter til en konsert i Telenor Arena.

Har du vervet 1- får du et lodd, verver du 2 får du 2 lodd osv.

Jo flere du verver, jo større sjanse for å vinne ;)

Når du har vervet et medlem eller flere, sender du en mail til oslo@pensjonistforbundet.no , med ditt navn og mobilnummer, sammen med disse opplysningene på nytt medlem, du kan også ringe: 466 10 030

Vi trenger følgende info på nytt medlem:

-          Navn

-          Adresse

-          Postnr/sted

-          Fødselsdato

-          Mobil

-          Mail

Her er det bare å verve venner, familiemedlem, naboer og kollegaer, og bli med å vinne billetter.

Medlemsfordelene våre finner du her: Medlemsfordeler

Lykke til med vervingen!