Velkommen til årets julejazz!

UTSOLGT!!! Onsdag 7.desember spiller «Tre turister» julen inn i Røverstaden, og vi i Pensjonistforbundet Oslo ønsker dere hjertelig velkommen til årets siste Café & Musikk. I anledning julen blir det gratis inngang.

Tre turister fra Asker

Billettene, som er gratis, finner du her: Billetter til Cafe og Musikk

NB! Alle trenger billetter for å komme inn!

Tid: kl 12:00 - 14:00 (Dørene åpner kl. 1100) Førstemann til mølla!

Adresse: Røverstaden, Munkedamsveien 15. Ca 160 m fra Nationaltheatret t-banest. Kommer du via Oslo konserthus - gå ned trappen på utsiden.

Matservering: Det blir anledning til å kjøpe mat og drikke i baren.

Bandet, "Tre Turister" fra Asker Jazzklubb, kjent fra bl.a. Ytre Suløen Jass- Ensemble og Royal Garden består av:

• Jan Inge Melsæter - trombone og vokal,
  • Børge Tronrud - saksofon og vokal
  • Harald Skogli - tangenter.

Her blir det hyggelig samvær og god stemning, med eviggrønne norske og internasjonale slagere og ikke minst – julemusikk.

Vi gleder oss til å se dere - til strålende musikk og god stemning 😊

Du kan ta med en venn, som vi oppfordrer sterkt til å melde seg inn i Pensjonistforbundet for 2023. Alle aktiviteter som iverksettes, er for oss en form for medlemsverving. Vi oppfordrer derfor alle som ikke er medlem, om å melde seg inn i Pensjonistforbundet. Vi er sterkere når vi er flere, i alle sammenhenger som pensjonist. Innmelding finner du her: https://medlem.pensjonistforbundet.no/blimedlem/