Tor og Rune fylte Grieghallen

Gratis konserten Happy Days med Tor Endresen og Rune Larsen gikk av stabelen 05. oktober i Grieghallen, fullt opp til siste plass.

Tor Endresen og Rune Larsen

Det ble fullt hus når Pensjonistforbundet Hordaland inviterte til gratis konsert med Tor Endresen og Rune Larsen i Grieghallen - etter initiativ fra Bergen Pensjonistforening og finansiert med midler fra Statsforvaltaren i Vestland,.

I ca. halvannen time laget de to musikere et fyrverkeri av kjente melodier og inviterte til felles sang.

Tilbakemeldingene fra publikummere var gjennomgående positive: "Dette klarer vi å leve lenge på", var en av kommentarene.

Bergens-lagene stilte med ekstra vaktpersonell

God stemning allerede før konserten
- Grieghallen solgte mat og drikke til alle som ønsket

God stemning allerede før konserten - Grieghallen solgte mat og drikke til alle som ønsket