pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Siste regionmøte våren 2022 på Rykkinn Seniorsenter

Organisasjonsutvalget har i dag hatt regionmøte med Rykkinn PF og Tanum PF. Bærum kommunale PF var invitert, men kunne dessverre ikke delta. Sigmund Kristoffersen (leder), og fylkessekretæren representerte Organisasjonsutvalget i møtet

Alle foto: Sigrid B Karlsen

Presentasjonsrunde

Tanum PF, fra venstre Kristian V Andersen, Per-Erik Holmquist Lie og Jan Inge Melsæter

Fra venstre Sigmund Kristoffersen, Annlaug Busund, Marit Sørum, Einar Nistad fra Rykkinn PF og Liv B. Fossum fra Tanum PF

Fra venstre Einar Nistad, Rykkin PF, og Liv B Fossum fra Tanum PF

Seniorsenteret ligger idyllisk til i sentrum av Rykkinn. De tilbyr aktiviteter og tjenester for pensjonister og trygdede over 60 år. Alle møtene til Rykkinn PF og Bærum kommunale PF foregår her. Senteret har flotte lokaler og møterom som Annlaug Busund (leder i Rykkinn PF), benytter for lokalforeningens møter. Busund hadde også ordnet møterom og servering til møtet. Bra jobba Annlaug - og tusen takk for hjelpen!

Lokalforeningen er synlig for alle som er innom senteret

Mye aktiviteter og tilbud for de eldre

Møtet startet med presentasjon fra hver enkelt, så kom kaffen på bordet sammen med rundstykker og julekake med smør og brunost. Etter kort innledning fra Kristoffersen fikk Tanum og Rykkinn PF presentere sine foreninger i forhold til aktiviteter, utfordringer og planer utover året. Det er stor aktivitet på "vestkanten" og både fylkessekretæren og leder i Organisasjonsutvalget er imponert over hva foreningene gjør for sine medlemmer!

Det må i tillegg nevnes at Tanum PF har en dyktig jazzmusiker i styret, Jan Inge Melsæter, opprinnelig fra Molde. Fortsatt svært aktiv med over 100 reisedager årlig i inn- og utland. Nylig kommet hjem fra to ukers jazzfestival i Hellas!

Jan Inge Melsæter fra Tanum PF  Foto:  Enjoy.ly

Jan Inge Melsæter fra Tanum PF Foto: Enjoy.ly

På vegne av Organisasjonsutvalget vil vi takke alle lokalforeninger for at dere ville møte oss! Nå starter arbeidet med oppsummering av alle opplysninger vi har fått fra dere. Dette vil så bli presentert i fylkets styremøte 6. september til høsten.

Vi ser frem til videre godt samarbeid! God sommer!

Fra venstre Sigrid B Karlsen, Anne-Grethe Eriksen, John Arne Opsahl og Sigmund Kristoffersen  Foto: John Granly

Fra venstre Sigrid B Karlsen, Anne-Grethe Eriksen, John Arne Opsahl og Sigmund Kristoffersen Foto: John Granly