PF med stand i sentrum

Lørdag hadde PF Fredrikstad stand i sentrum

Per Edvardsen og Reidar Borgen var blant de som bemannet standen.

Pensjonistforbundet Fredrikstad hadde stand på Stortorvet lørdag med utdeling av informasjon om forbundet og reklamemateriell. I det fine været var det mange som kom bortom for å slå av en prat om pensjon og pensjonistenes rettigheter,

Mange trodde at Pensjonistforbundet var bundet opp til et politisk parti, At vi er partipolitisk nøytral er en viktig opplysning å få ut.

Mange var oppgitt over politikerne og deres holdning til blant annet minstepensjonistene.

-       Selv unner de seg store lønnsøkninger og tjener over en million kroner i året mens en minstepensjonist, som ligger langt under EUs fattigdomsgrense, blir tilgodesett med småsmuler, ble det sagt av flere.

Etter at standen var tatt ned, kunne lederen av foreningen i Fredrikstad, Per Edvardsen, si seg meget godt fornøyd med denne formen for kommunikasjon med publikum.