pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Pensjonistene møter politikerne

Karasjok pensjonistforening i samarbeid med Pensjonistforbundet Finnmark hadde invitert kommunens innbyggere til debattmøte på samfunnshuset i Karasjok

Kommunestyrekandidatene fikk lagt fram sine politiske programmer for valgperioden 2023-2027. På bildet fra venstre Mathis N. Eira fra Samelista, Kirsten Inger Anti fra Senterpartiet, Jovna Ailo S. Anti fra Karasjoklista, Svein A. Somby fra Arbeiderpartiet og John Nystad fra Samefolkets parti. Høyres Torgrim Kemi var forhindret i å delta på møtet. Foto: Arne Josvald Sabbasen

Tilhørerne lyttet til politikernes valgløfter, og noen deltok også i debatten.
Foto: Arne Josvald Sabbasen

Tilhørerne lyttet til politikernes valgløfter, og noen deltok også i debatten. Foto: Arne Josvald Sabbasen

Flere aldersgrupper var representert på møtet 29.august
Foto: Arne Josvald Sabbasen