Omvisning på Låven på Randvik

Mandag 14.november kl 10.00 - orientering om prosjektet. Enkel servering.

En skisse av hvordan låven kan bli når prosjektet er fullført.

Kystlaget har invitert Risør Pensjonistforening til omvisning og orientering om låveprosjektet og aktiviteter som er planlagt både i prosjektfasen og når låven står ferdig. Det syns vi er et veldig hyggelig initiativ og Kystlaget ønsker også å takke for bidraget på 50 000,- kr som de fikk fra Risør Pensjonistforening.

Vi møtes på låven mandag 14.november kl 10.00 og regner med å holde på ca 2 timer litt avhengig av hvor mange som kommer.

Programmet ser slik ut:

• Samling på låven
  • Randvik - historisk tilbakeblikk v/ Trond Svenningsen
  • Om prosjektarbeidet v/ Terje Fjordbakk
  • Om kystlaget v/Per Arve Øyen
  • Rusletur ned til den gamle sjøbua på Østre Randvik. Denne skal restaureres av Kystlaget og brukes til forrskjellige aktiviteter.
  • Tilbake på låven hvor det blir enkel og gratis servering med anledning til spørsmål og kommentarer

De som ikke ønsker å gå ned til sjøbua, kan gjerne bli igjen på låven til de andre kommer tilbake.

På grunn av serveringen er det fint å få en viss antydning om antall. Derfor er det bra om dere kan sende sms til Jens Høibø (tlf 9766 9542) eller e-post til jens.hoibo@pensjonistforbundet.no

Ta gjerne med en venn. Behøver ikke å være medlem av pensjonistforeninga.

VELKOMMEN!!