Nytt styre

Styremøte i Karasjok

Styret i Pensjonistforbundet Finnmark: F.v. leder Reidar Nilsen, Roald Basma, Vigdis Stordahl, nestleder Arnhild Hegge, Bernt Tande og leder i Helseutvalget Ingrid Skjerven. Foto: Arne Josvald Sabbasen

NYTT STYRE I PENSJONISTFORBUNDET FINNMARK

På Pensjonistforbundet Finnmark årsmøte I juni ble Reidar Nilsen fra Hasvik valgt som ny leder etter Jan Atle Samuelsen fra Tana.

Med i styret har han nestleder Arnhild Hegge fra Vadsø, styremedlemmene Roald Basma fra Sør-Varanger, Bernt Tande fra Alta og Vigdis Stordahl fra Karasjok.

Det nye styret hadde første styremøte i Karasjok onsdag 7. juli 2021 der det ble diskutert saker som styret vil jobbe med i fremtiden. I år er det Stortingsvalg og Pensjonistforbundet har et valgmøte med Finnmarks politikere i Hammerfest den 23.8.21, dit kommer også forbundsleder Jan Davidsen.

Styret planlegger også å avholde åpne møter andre steder også, der lokale politikere blir invitert til, på møtene vil bli tatt temaer som er aktuelle der og da.