Ny medlemsfordel for deg som er nysgjerrig og vil ha påfyll med ny kunnskap

50 prosent rabatt på ny, spennende foredragstjeneste.

Senioruni.no er svært enkelt, samtidig som at læringen står i fokus.  (Illustrasjonsfoto: iStock)

Senioruni.no er svært enkelt, samtidig som at læringen står i fokus. (Illustrasjonsfoto: iStock)

Vi i Pensjonistforbundet er glade over å kunne lansere en helt ny medlemsfordel, nemlig interessante og lærerike foredrag i samarbeid med Senioruni.no.

Som medlem i Pensjonistforbundet får du 50 prosent rabatt for ett års medlemskap hos Senioruni. På ett år kan du følge 20 spennende foredrag på nettet. Du er ikke avhengig av å ha PC, bruker du internett på en eller annen måte så kan du bruke Senioruni.no. Tjenesten fungerer både på PC, Mac, nettbrett og smarttelefon.

OBS. Påmeldingsfrist var opprinnelig satt til 8. mars, dette er nå endret til løpende påmelding.

God læring skal være en opplevelse

God teknologi skal være enkelt å bruke og god pedagogikk skal gi stort utbytte. Senioruni.no er svært enkelt, samtidig som at læringen står i fokus. Tjenesten benytter velkjente læringsmetoder fra norske skoler og høgskoler for optimalt utbytte.

• Relevante og aktuelle temaer som engasjerer
  • De beste foredragsholderne med stort engasjement
  • Mulighet for sosial og selvlæring når det passer deg.
  • Skal skape refleksjon, engasjement og glede

Opplegget fra Senioruni er en pakke bestående av foredrag, forum og selvlæring.

Her er noen eksempler på foredrag du får tilgang til:

• «Hvordan hjernen påvirkes av læring» med Ole Petter Hjelle
  • «Løsningen på kreftgåten» med Jarle Breivik
  • «Mat som medisin» med Tine Sundfør
  • «Verden 2029» med Lars Rinnan

Foredrag

Foredragene holdes på dagtid og direktesendes kun gjennom Senioruni.no. Du kan anonymt sende inn spørsmål. Hvert foredrag varer i 45 - 60 minutter. Du har tilgang til opptak av foredraget i 21 dager.

Forum

Hvert foredrag har eget forum hvor du møter likesinnede. Hensikten er å dele kunnskap og erfaringer som en del av læringen. Du velger selv om du ønsker å være anonym.

Selvlæring

Tema og stoff for foredraget mottar du i god tid i forveien. Du vil kunne forberede deg gjennom selvlæring før foredraget. Send gjerne inn spørsmål til foredragsholder.

Les mer og meld deg på her:

www.senioruni.no