Novembermøte i Stordal og Liabygda Pensjonistlag

Onsdag den 3. var rundt 50 av medlemmane møtt fram til Grendasalen i Stordalshallen

Stordal sentrum 1952

Stordal sentrum 1952 Frå venstre: Lisa-stova og Stordal Handelslag. Bak kaihuset Stordal Billag sin bussgarasje, og ved sidan av er den gamle Nørvasund Bru komen til bygda frakta på to prammer. Den blei så frakta på to lastebilar ca. 6 km fram til Mo, den eine lastebilen måtte rygge. der blei den heitande Storbrua, no gjer den nytte for seg ute i Herøy Kommune

Onsdag den 3. var rundt 50 av medlemmane møtt fram til Grendasalen i Stordalshallen til sosial samling med underhaldning, sang og musikk.

Leiar Ann Elise Dyrkorn ynskte vel møtt, og så var vi i gang med Sangen til bygda. Roger Lid frå Vestnes sto for trekkspelmusikken til allsangen. Så tente leiaren eit lys for ein medlem, Gudrun Overå som har gått bort sidan siste møte og som vi mintes med eitt minutts stille. Ord for dagen var eit par små haustdikt med fokus på haustfargar og naturen elles på denne tida av året. Deretter ein ny allsang med mange vers så her skulle det syngast til trekkspelmusikken.

Då var det Knut Hove sin tur der han starta med å vise oss  lysbilde frå det gamle klyngetunet til Hovsgardane frå eldre tider. Vidare ned til sjøen med alle nausta på rad og rekke både i Hovsbugen og i sentrum av bygda og bortover til øyrane der det er både campingplass og småbåthamn i dag. Vi fekk sjå gatebilde frå eldre tider og industrien i startgropa der mykje skjedde i gamle brakker, og fjordabåten ved den første gamle trekaia. Knut hadde kommentarar og opplysningar til bilda så vi blei godt informert om utviklinga frå bondesamfunn til industribygd, så dette blei som ein lokal historietime. Etter dette smakte det godt med ein matpause med gode smørbrød og kringle til kaffien. Vidare i programmet fekk vi både nokre flotte trekkspelnummer av Roger Lid der polkaen På Scooterføre toppa minikonserten. Leiaren informerte om den komande gratis kyrkjekonserten med Maria Holand Tøsse torsdag 11. november i kyrkja, gratis bowling på Kulå i Valldal og om julebord som i år blir på NIlsgardstunet 7. desember. Og ikkje eit møte utan åresalg og trekking av mange gevinstar før vi avslutta med La oss leve for hverandre og leiaren takka for frammøtet og ynskte vel heim, og ta vare på kvarandre!

SL