Nesset-pensjonister på tur

2 turer.

Tur 28. juli

I tråd med smittevernreglene anbefalt av landets myndigheter, har aktivitetsutvalget i Nesset Pensjonistforening tilrettelagt for to dagsturer.

29. juni gikk turen for pensjonistforeningens medlemmer, til Rauma kommune der tur med den nye Romsdalsgondolen på Åndalsnes, god middag på Grand Hotell Bellevue og besøk på Rødven Stavkirke stod på programmet. Transporten var det Tornes Turbusser med pilot Jan Tore ikledd sitt gode humør og svært god kunnskap om det han holder på med som stod for. Vi 35 deltakere ønsker å takke aktivitetsutvalget for et godt tilrettelagt opplegg og turselskapet med Jan Tore i spissen for trygg og hyggelig transport.

28. juli var aktivitetsutvalget klar med ny dagstur. Med bakgrunn i tildeling fra Statsforvalterens

midler til Koronatiltak, var opplegget gratis og åpent for alle pensjonister i tidligere Nesset. Målet for turen var Oppdal med besøk på Oppdal Museum og lunch på Quality Hotel Skifer. Transporten denne gang var det VY med en av sine svært erfarne og trygge sjåfører Steinar Melkild som stod for. Vi 36 som deltok på turen vil uttrykke en stor takk til aktivitetsutvalget for et nytt godt arbeid for pensjonistene i tidligere Nesset. Stor takk også til sjåfør Steinar.

Mellvin Steinsvoll /ref/

Tur 29. juni