Medlemsmøte 28.09: Ragnar Klavenes forteller fra eldrerådets arbeid

Ragnar Klavenes har vært leder av Eldrerådet i Sandefjord i 12 år

KLAVENES:  Eldrerådets leder, Ragnar Klavenes, er her fotografert utenfor Forsmannsenteret hvor han blir å høre på medlemamøtet.

KLAVENES: Eldrerådets leder, Ragnar Klavenes, er her fotografert utenfor Forsmannsenteret hvor han blir å høre på medlemamøtet.

Foredragsholder på høstens første medlemsmøte er Ragnar klavenes. Han har vært medlem av Eldrerådet i Sandefjord siden 2004, de 12 siste årene som leder. Han vil fortelle om Eldrerådets oppgaver og funksjoner.

Møtet fortsetter så med servering av smørbrød, kaffe/te og hyggelig samvær.

Alle som er medlem av Pensjonistforbundet Sandefjord, har fri adgang til våre medlemsmøter og får gratis bevertning. De som ikke er medlem, må betale kr. 70 som dekker kostnadene med serveringen som er ett smørbrød med reker eller laks og eggerøre samt kaffe/te.

Det er loddsalg ved inngangen. Styret ordner med blomster til utlodning, men hvis noen har lyst til å ta med gevinst, så er jo det hyggelig.

SANGFORENING: Sandefjords Sangforeninger feirer i år sitt 170-årsjubileum med jubileumsforestillinger på Harmonie i slutten av oktober

Etter serveringen får vi besøk av Sandefjords Sangforening som feirer sitt 170 års jubileum i år. Dirigent er Harald Stickler.

Leder Liv Krossøy vil fortelle litt om aktuelle saker fra Pensjonistforbundet. Møtet slutter med loddtrekning.

Hjertelig velkommen til medlemsmøtet på Forsmannsenteret torsdag 28. september klokken 17.00.