pf@pensjonistforbundet.no

Org.nr. 970323910

MEDLEMSMØTE 26.10.23

MEDLEMSMØTE PÅ GLORVIGSMOEN 26.10.23

Bjørn Spellemann underholdt og spilte til dans

Møtet startet med allsang fra Pensjonistsanger. Bjørn Spellemann spilte og sang med. Etterpå gikk Helge gjennom diverse: Det har nettopp blitt avholdt datakurs 2 for ti deltakere. Det gjenstår ei gruppe (fulltegnet) i november. Da har det blitt avholdt ti kurs i Åsnes med tilsammen 98 deltakere!

Da Atico blir ferdig med utbyggingen, trolig i løpet av kort tid, vil pensjonistforeningen bli invitert på omvisning med bevertning.

7.12. Kl 17.00 blir det julebord på Glorvigsmoen Grendehus. Samme opplegg som i fjor med varme og kalde retter, koldtbord, musikk av Alan Johansen. Det ble tatt opp påmelding på møtet. 24 meldte seg på. Det blir sendt ut invitasjon til alle medlemmene på SMS først i november. Julebordet er åpent for alle. Ta gjerne med venner. Pris er 400kr PR person.

Etter at vi hadde spist smørgåstårta, kaffe og kaker spilte vi tre rekker med bingo før musikken spilte opp igjen. Spillemannen var i dårlig form etter sykdom tidligere uka og avsluttet klokka åtte. Trekning ble foretatt og kvelden avsluttet.

NB: Novembermøtet utgår da julebordet kommer tidlig i desember.