Mars betyr vårsol,- og DATAKURS !

Straks vi blar fram mars måned på kalenderen drar Ljørdalen pensjonistforening i gang datakurs! Bli med,- det koster ikke ett eneste øre!

Bli med og lær mer om nettbrett og smarte telefoner!

Pensjonistforeningens datakurs holdes i dagene 2. og 3.mars med start kl 1100 begge dagene. Hver dag er på 4 timer. Foreningen er lokal arrangør, og det er Pensjonistforbundet som står bak kurset. Instruktør er Finn-Åge Løvlien som har bred erfaring i å undervise om data for eldre. Det fyldige kursmateriellet er også helt gratis.

På kurset lærer du å innstille brett/telefon slik at det passer til dine behov. Dessuten hvordan du kjapt kan finne informasjon, kultur og underholdning på internett, hvordan laste ned og bruke apper, mange smarte knep og triks,- og ikke minst: Datasikkerhet,- hvordan kan du best sikre deg mot å bli svindlet på internett.

Det er et begrenset antall kursplasser,- så meld deg på straks til pensjonistforeningen!