Markering av "Frivillighetens år"

Torsdag 23. juni var vi med på å markere "Frivillighetens år" med å sykle "vår" etappe frå Kronborg til Movika

Dei som sykla på pensjonistforbundet sin sykkkel frå Førde Pensjonistlag finn du heilt til venstre med norsk flagg. Odd Skrede var passasjer medan Oddvar Flataker var syklist. I tillegg stilte Gaular Pensjonistlag med Kjell Ivar Aase (syklist) og Ragnhild Lise Korsvoll som passasjer..

Pensjonistforbundet sin hyllest til frivilligheita var mellom anna å arrangere sykkelstafett frå Nordkapp til Arendal.

Stafetten kom til oss den 23. juni, og vi var med å sykle ein av dei spesiallaga syklane (el-sykkel) der det er lov å ta med ein passasjer. vår etappe var frå Statens Vegvesen på Kronborg til Movika.

I tillegg til Oddvar Flataker(syklist) og Odd Skrede (passasjer) var vi 15 - 20 frå vårt lag som sykla i lag med dei til Movika.

I Movika var det grilling, "Ta sjansen", bålbrenning og anna jonsokmoro. I tillegg til sykkelturen hadde vi også ein informasjonsstand i Movika.