Lederforum 30.01.24

Årets første lederforum i Pensjonistforbundet Østfold, hvor vi igjen med trygghet OG stolthet kan si ØSTFOLD!

Vi åpnet dette møtet med å invitere vår nye fylkesordfører, og selv om han har hendene og kalenderen nokså full, takket han ja til oss og det er vi veldig takknemlig for! Det var en fantastisk åpning på årets første lederforum🥳

Videre var det stor fokus på eldrerådet, som nå også har blitt «nytt» i fylket nå som Østfold er på plass igjen. Vi har flere av våre tillitsvalgte både lokalt og fylket med i Eldrerådet i kommuner og fylket, og det er jo fantastisk!

Men hvordan kan vi samarbeide godt? Det skal i alle fall vi prøve å finne ut av!

Med god hjelp av både Rune og Einar ved årets første lederforum, ble det i alle fall en informativ oppstart på året med gode muligheter for å oppnå gode mål for et godt samarbeid!

Vet du hva eldrerådet i din kommune driver med? Del det gjerne med oss i kommentarfeltet!

Eller vet du kanskje hva eldrerådet i fylker skal fokusere på?

Eller kanskje du har noen tips til dem?

Da vil vi gjerne høre hva du har å si om det, slik at vi kan ta det med oss inn og bli både synlig, sterk og tydelig med dere i ryggen 🧡

Avslutningsvis var det Leif Andersen som snakket på velferdsteknologiambassdørenes side, har du hørt om de? Vet du hva de jobber med? De brenner i alle fall tydelig for at vi skal ha det godt fremover, også i egne hjem! All den jobben de gjør syns kanskje ikke godt, men de jobber godt og det ser vi!