pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Kurs i Lyngdal

Fylkeslaget arrangerte kurs og regionsamling på Rosfjord strandhotell i Lyngdal 19. oktober.

Fylkessekretær Borghild Løver

På kurset på Rosfjord strandhotell ble deltakerne delt opp i kassererkurs for kassererne og digitalt kurs for resten av deltakerne. Etter en god lunsj (stekt lange) var det fellessamling med Rune Ramsli, som tok de viktigste sakene i Pensjonistforbundet. Veldig nyttig med praktisk kurs, selv om noe av det var veldig kjent for noen, og ganske nytt for andre. Bredden i erfaringsgrunnlaget var veldig stor, men så og si alle lærte noe/mye nytt. Men det viktigste er nok at det er utrolig kjekt å treffe folk fra andre pensjonistforeninger - å ha et sted med felles drøftinger av ymse erfaringer/utfordringer.

Vanse pensjonistforening er her representert med Karl Johan Skråmestø (tv) og Ragnhild Carlsen, og så sitter Svein Haugen fra Flekkefjord pensjonistklubb i midten, alle på digital opplæring.

Bodil Buch Larsen (leder) deltok på det digitale kurset.

Kasserer i Vanse pensjonistforening, Turid Hellang, deltok naturlig nok på kassererkurset, som ble ledet av økonomisjef Jørn Karlsen.