Kolbotn PF verver nye medlemmer

I forbindelse med at Pensjonistforbundets Harald Olimb Norman besøkte Seniorakademiet i Oppegård for å fortelle om Pensjonistforbundet, hadde lokalforeningen stand ved inngangen til Kolben kulturhus

Fra venstre ser vi Harald Olimb Norman fra Pensjonistforbundet, Anne-Grethe Eriksen , leder i Kolbotn Pensjonistforening, nestleder Jan Dorenfelt-Graff og styremedlem Tove Berg

Anne-Grethe Eriksen, leder i Kolbotn PF, arrangerte denne uken egen stand på Kolben kulturhus i forbindelse med at Pensjonistforbundets Harald Olimb Norman besøkte seniorakademiet. Hun forteller at det var mange innom for en prat, både medlemmer og ikke medlemmer. Eriksen sier videre at de fikk vervet 8 nye medlemmer! Innmeldingsblanketter som var lagt ut på standen ble tatt med hjem av flere, så det kommer forhåpentligvis flere nye medlemmer!

Harald Olimb Norman hadde et flott innlegg på arrangementet, og salen var tilnærmet full.

Eriksen forteller om en artig dag på stand og at dette blir fast innslag ca en gang i måneden, når seniorakademiet har sine arrangementer. Dette er utvilsomt til inspirasjon for flere lokalforeninger , og styreleder i Pensjonistforbundet Akershus, Sigmund Kristoffersen berømmer innsatsen!

Velferd

Organisasjon