Julebord med hedersutdeling.

Årets julebord på Sortland hotell.

Magne og Arnhild Kristoffersen får sølvnål og hedersbevis for 10 års medlemskap.

Rundt 40 festkledde gjester hadde tatt plass i trivelige lokaler på Sortland hotell den 19. november.

Det ble servert tradisjonell julemat med nydelig ribbe og pinnekjøtt. Lutefisk med godt tilbehør var også på plass. Vi ble plassert i et eget område av restauranten slik at vi ikke hadde omgang med andre gjester. Dette av smittevernhensyn.

Gjestene så ut til å trives og praten gikk livlig rundt bordene mens maten ble inntatt. Mot slutten av kvelden tok leder Kjell Østingsen ordet og fortalte at vi hadde innført en ordning med utdeling av sølv- og gullmerke til medlemmer med langt medlemskap.

Alle som hadde medlemskap over 10 år ble invitert fram og fikk tildelt sin nål og et hedersbevis på langt medlemskap. En høytidelig stund for både mottakere og de andre gjestene.

Julebordet ble i år sponset med midler fra Pensjonistforbundet Nordland/Statsforvalteren i Nordland. Takk for tildelte midler.

Takk til alle deltakerne for en god stund sammen.

Elisa Edvardsen, Tore Per Olsen og Cecilie Bøhn.

God mat er inntatt.

Utdeling av nål og hedersbevis.