Julebord i Kragerø

Julebord i Pensjonistforbundet Kragerø Fredag 9. desember arrangerte Pensjonistforbundet Kragerø julebord med nærmere 40 medlemmer. Vi var samlet til hygge med sang, god mat og ikke minst hyggelig prat rundt bordene. Dag Westhrin ønsket velkommen. Det er kjekt å kunne samles slik i en ellers travel førjulstid. Til åpning leste Dag Westhrin diktet Nå er det jul igjen av Arild Nyquist. Etter en kort introduksjon sang og spilte Stian Vågen Nilsen. Han har et repertoar som går fra Alf Prøysens Romjulsdrøm til Paul Simon og Beatles. Fantastisk flott sang, som bare må oppleves. Etter sang og hygge var det utlodning med mange fine premier. Iris Aatangen delte ut blomster til Kari Mette Tyssen, Grete Bjørnsvik og Ranghild Svenum som stiller opp på alle medlemsmøter og besørge god mat og drikke. Bildene Stian Vågen Nilsen og Iris Aatangen som deler ut blomster.

Iris Aatangen deler ut velfortjente blomster

Stian Vågen Nilsen spiller