Informativt om bostøtteordningen

NAV-damene orienterte om Husbankens bostøtteordning

BOSTØTTEDAMER: Leder for Pensjonistforbundet Sandefjord, Arild Bjørløw Nome, takker NAV-damene Solfrid Hammersmark (t.v.) og Inger Hilde Jacobsen fra NAV i Sandefjord for en for en grei orientering om Husbankens bostøtteordning.

UNDERHOLDNING: Arne Erlingsen fra Tjøme spilte keyboard og sang.

På medlemsmøtet på Forsmannsenteret torsdag 24. november kom Solfrid Hammersmark og Inger Hilde Jacobsen fra NAV i Sandefjord og fortalte om Husbankens bostøtteordning.

Hvis du lurer på noe om bostøtteordningen, kan du ringe telefonnummeret til NAV, 5555 3333, og be om å bli satt over til damene i Sandefjord.

Etter informasjon, bespisningen og loddsalg var det musikalsk underholdning ved Arne Erlingsen. Han sang og spilte keyboard, og var også vokalist for medbrakt orkester og kor på "boks".

Etter allsang av julesanger ble møtet avsluttet med dempet lys og avspilling av Mihaela Jacksons fantastiske tolkning av Silent Night.