pf@pensjonistforbundet.no

Org.nr. 970323910

Info fra turkomiteen

Turer vår og høsten 2021

Turkomiteen minner om våre planlagte turer, hvis myndighetene åpner for det.

Sommertur:

26.05: Bli med på vår sommertur, dagstur til Skjærhallen med Furuholmen Restaurant "Evert Taube og Bohuslän viser". Det blir server deilig lunsj til toner og allsang. Vi kjører med Finn Carlsen Turistbusser med avgang fra Esso, Solheim 26.05 kl. 09.00. Turen koster kr. 1025.- . Du kan les mer om denne turen på vår hjemmeside følg oss her: www.lorenskogpf.no

Ta gjerne kontakt for mer info og påmelding . Siste frist for påmelding er 05. mai 2021. Ring Gerd Olsen tlf. 917 05 716 eller Anne Lise Martinsen tlf. 992 51 602

Høsttur:

13 - 17.09: Høstturen går til Storefjell Hotel på Golsfjellet. På Storefjell ligger alt til rette for en hyggelig høsttur og på torsdag 16.09 får vi også en heldagstur til Flåm hvor vi besøker det lokale bryggeriet Egir Bryggeri "Historie samt smaksprøver". Det blir servert en 2-retters lunsj inkl. kaffe på Flåmstova Restaurant før vi tar pass i bussen og reiser tilbake til hotellet hvor middagen venter. Pris kr. 7065.- tillegg for enkelt rom kr. 300.- pr. døgn. Du kan lese mer om denne turen på vår hjemmeside følg oss her: www.lorenskogpf.no

Ta gjerne kontakt for mer info og påmelding til: Siste frist for påmelding 30. juli 2021.

Gerd Olsen tlf. 974 05 716 eller Anne Lise Martinsen tlf. 992 51 602

Tur til Kroatia

05 - 14.10: I år har vi sammen med Buss og Reiseservice planlagt en tur til Kroatia, hvis myndighetene åpner for det. Vi reiser med fly fra Gardermoen til Paula, hvor vår buss står å venter på oss og vi tar raskeste veien til Rovinj hvor båten venter og tar oss med ut til Hotell Istra, hvor vi skal bo i 6 dager. Byen ligger helt vest på Istra-halvøya og ligger nær Italia. Byen er den mest ettertraktede turistbyen i Istra. Vi får servert lunsj og middag hver dag på hotellet med et unntak den ene kvelden, da får vi servert middag på slottet som ligger et steinkast fra hotellet. Turen koster kr. 14.800.- pr. person. Tillegg: enerom kr. 265.- pr. døgn, tillegg ene lugar kr. 500.- og tillegg utvendig lugar kr. 480.- pr. person. Du kan lese mer om denne turen på vår hjemmeside følg oss her: WWW.lorenskogpf.no

Ta gjerne kontakt for mer info og påmelding til: Klara Pedersen tlf. 976 08 720 eller på mail adr. klara_pedersenhotmail.com