Hvordan takle endringer som dukker opp i hverdagslivet?

Åtte år gammel mistet foredragsholderen Atle Haglund begge bena da han ble påkjørt av en lastebil.

DINE GRENSER: Atle Haglund foredrar om hordan man må takle endringer som dukker opp i hverdagslivet og ta disse som en utfordring og ikke som en fiende.

Foredragsholder på medlemsmøtet torsdag den 26. oktober kl. 17.00 er Atle Haglund fra Sundvollen. Temaet er: «Dine grenser» - historien om hvordan man må takle endringer som dukker opp i hverdagslivet og ta disse som en utfordring og ikke som en fiende.

Atle Haglund mistet begge bena da han ble påkjørt av en lastebil 8 år gammel i 1973. Han fikk den gangen anledningen til å ta valget: å bare sitte der, eller ta den store utfordringen! Med en god dose selvironi flyttes eget fokus bort til å fokusere på det positive i hverdagen.

Etter foredraget er det servering og hyggelig samvær. Alle som er medlemmer av PFS, har fri adgang til medlemsmøtene våre og gratis bevertning. De som ikke er medlemmer, må betale kr 70, som dekker kostnadene med serveringen som er ett smørbrød med reker eller laks og eggerøre samt kaffe/te.

For å ha en oversikt over hvor mange medlemmer og eventuelt ikke-medlemmer som kommer, registrerer vi navnene ved inngangen. Nye medlemmer er velkommen til å melde seg inn. Det er loddsalg ved inngangen. Styret ordner med blomster til utlodningen. Men hvis noen har lyst til å ta med en gevinst, er jo det hyggelig!

NORDRE SKUR OG BALLAST:  Koret i sitt rette element

NORDRE SKUR OG BALLAST: Koret i sitt rette element

Sandefjordskoret Nordre Skur og Ballast står for kveldens underholdning med velklingende sang og musikk.

Kvelden avsluttes med informasjon fra Pensjonistforbundet og loddtrekning.

Neste medlemsmøte er torsdag den 30. november.