Hålogaland teater inviterer pensjonister til matine

HT inviterer pensjonister til matinéforestillinger med gjøgleriets mester, Kristian Fr. Figenschow

Et hvert teater med respekt for seg selv har sin egen gjøgler. På Hålogaland Teater heter gjøgleriets mester Kristian Fr. Figenschow.

Det er 10 år siden forestillingen Mistero Buffo sist ble vist på teateret, og nå gleder vi oss stort til å sette den opp igjen.

Sist gang Kristian boltret seg med gjøglermonologene til den italienske teaterlegenden Dario Fo, skapte det stor begeistring blant både publikum og anmeldere. Nordlys utnevnte Kristian til Mirakelmannen og NRK beskrev forestillingen som Et skred av latter. Nå fortsetter vennskapet med denne monologen, som har blitt spilt over hele verden til stor glede i flere tiår.

Vi får ofte spørsmål om teatertilbud på dagtid, og denne våren kan vi tilby Mistero Buffo også som matiné på følgende dager:

17., 21., 22., 30. og 31. mars samt 1. april. Alle dager kl. 13:00

Forestillingen spilles i Teaterkaféen hvor man sitter ved små-bord. Man kan nyte en kopp kaffe og kanskje et stykke kake, og samtidig få med seg en usminket og komisk teateropplevelse av de sjeldne.

Les mere om forestillingen og kjøp billetter her: Mistero Buffo

Har dere spørsmål ta kontakt med kundeservice@ht.tr.no så hjelper vi gjerne med billettkjøp og gruppebestillinger.

Hjertelig velkommen